Monday, February 21, 2011

'mengimbau kenangan'

berita utk hari ini... 


ptg tadi pas amik d0kumen d suatu tempat, aku p ngeteh jap ngan Gani n abg rashid (c0mpany driver) kat satu rest0ran ne..aku p0n orderla teh tarik ais baik punya!!(nasib baik x 0rder teh tarik ais buih lbh..huhu)...pastu ngan sLumber je minah yg take 0rder ne ckp nape x 0rder teh ais je...pergh mcm kena sentap!!!eh suka ati aku ler nk 0rder ape (aku bkata dlm hati)..s0 terpakse la aku xplain..dik..mana sama teh tarik ais ngan teh ais..teh tarik ada buih...teh ais manada buih..lagi mau kena ajar..dia p0n blalu bersahaja..ceh!! 



ptg tadi jg..pas balik dr keje..singgah jap kat pasar b0rong pandan...p cari lauk...tersangkut plak kat satu kedai vcd ne..dptla sambar 1 vcd...yg buat aku hangin tu...ada s0rg mamat peng0r ne...seb0leh-b0lehnye x nak try test tgk 0ke ke x cd aku tu...sekeras-kerasnye dia ckp 0ke...c0py fr0m ori cd..then bila aku mintak yg 0ri menggelabah mcari...senGaL..tapi yg lagi sengal tu..aku beli jgk cd tu...c b0ngok ( bak kata b0s kecik aku~angie)..4 hinggit je..ape kesah...tapi duit jgk maa...wat t0 do...da beLi da p0n...s0 skrg aku nak p cek cd tu..0ke ke x..kal0 x 0ke mlm ne jg aku p lempar cd tu kat muka mamat ny0nyol tu...grrr~~~ 



m0ral of d st0ry???Lu pikirLa sendiri...zasS!!! 



sekain berita hari ini... 

________________________________________________________
tadi aku saje la p cekid0ut mukabuku [pesbuk] aku..saje..takde keje nak buat..huehue..aku p0n kelik la kat my n0tes tu..eheh!!ada 5 n0tes la [pura pura tek0zut la kunun..padahal memamg da tau p0n sedang el0k je notes n0tes tu kat situ] n yang kat atas tu adalah salah satu daripada n0tes notes aku yang berbili0n bilion tu [padahal ada 5 je..muahaha]

'berita untuk hari ini tu telah diedited + dip0sted by Ucuk Muse [akula tu] on Tuesday, December 1, 2009 at 8:43pm n tanpa rasa bersalah aku telah men'tag' nama semua 0rang yang aku rasa aku nak tag..pastu ada je la k0men komen yang 'membina' dari mereka mereka ni..nak tau apa k0men k0men yang aku dapat..sila cekid0ut sinih...Ucuk Muse [my pesbuk]

em pastu k0rang nak tau apa kesudahan cd 'chetak rh0mpak' yang aku beli tu??!..nasib baik gambar dia terang n puas hati giler tgk muvi tu..aku p0n da lupa muvi apa yang aku beli tu [psst..saya punya penyakit lupa yang maha kr0nik..huehue]..n aku da bak0 da cd tu [buat hapus bukti..nti kena tangkap sebab beli cd cetak r0mpak..h0ho!!!~]

sekian!!!majulah sukan untuk negara..yeay!!!~

daaa~~ -cikucukchantek-

0 comments:

Post a Comment