Tuesday, March 15, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

Kota Kinabalu: hesh..macam da gian pulak nak j0in segmen abg ben ni 
[0i abg ben..see what have u d0ne!!~]
hehehe~

oke..oke..mula-mula
kena letak banner abg ben
[glamer ko abg ben..huhu]


cang!!!da letak da
pastu...
kena jawab s0alan-soalan abg ben

baiklah!!selamat menjawab t0 cik ucuk muse!!~

soalan pertama!!
SILA CERITAKAN LATAR BELAKANG ANDA
 hurm..well..well..weh macam mana nak ceritakan pasal
latar belakang aku??aku tak nampak la apa jenis 'latar'
yang ada kat belakang aku nih..muahaha!![Ketawa Dengan Kuat]

oke..oke..

namaku..no0r hasmah binti musa a.k.a ucuk muse
dilahirkan..di Kluang, Joh0r
but currently my l0cation @ k0ta kinabalu, sabah
anak ke-enam daripada tujuh 0rang adik beradik
umur pulak 25 tahun n still single 0ke [=D]

em tu je la k0t..tak b0le letak banyak-banyak
nanti tak suprise..[bajet]

s0alan kedua!!
PROFESION ANDA SEKARANG?
i am a 'sch0lar in making'
[sedang menyambung pelajaran peringkat sarjana]

s0alan ketiga!!
BLOG FAVOURITE ANDA..KENAPA?
semua bl0g yang ada kat my 'd 60's a bl0g reader' tu
[sila teng0k sebelah kanan bl0g ini]
kenapa??
sebab dia best
[suara mesti ala-ala budak dalam iklan petr0nas 'kenapa saya suka rumah saya??' tu]

s0alan keempat!!
BLOG YANG ANDA TAK SUKA NAK MASUK..KENAPA?
emm..macam xde k0t..[jawapan selamat weh]

s0alan kelima!!
IMPIAN ANDA TERHADAP BLOH ANDA...
juz h0ping 'cik ucuk muse' nih akan lebih rajin mengetuk keyb0rd
update her 0wn bl0g day by day
and 
majulah sukan untuk negara
[tibe-tibe ek!!]

tetett!!masa da time
siap sudah sia menjawab
yeay!!~

6 comments:

  1. salam..jln2 dari segmen incik BA n folo jugak...

    jom jengok cni lak ;;;;

    http://nadiemsharmz.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

    ReplyDelete
  2. hye org sabah

    salam singgah dri segmen yg sama

    http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-blogger-ikut-negeri.html

    :D

    ReplyDelete
  3. Hye nadiemsharmz n fyqa,

    mekacih sudi singgah t0 my bl0g..=D

    nanti saya singgah bl0g korang plak ea

    daa~

    ReplyDelete
  4. menjenguk dari blog en Ben..
    salam perkenalan dari sabah....

    ReplyDelete
  5. missa kissz n queenimah

    selamat menjenguk..hehe

    nanti saya jenguk bl0g korang plak ea..huhu

    daa~

    ReplyDelete