Thursday, March 3, 2011

'Ya Allah..kenapalah aku 'RAJIN' sangat hari ni??!!~'

Kota Kinabalu - bangun je pagi tadi..terus HAaacum!!~...
selsema der..emm [sambil kesat hingus]
pastu
terus jadi lemah selemah yang mungkin bila teringat janji-janjiku
kepada diriku semalam..

KENAPA??~ 

biarkan gambar menceritakan segalanya...



'itu kain-baju tulun kasi cuci bersih-bersih ye cik ucuk~'
[kain-baju k0tor st0k untuk 4 hari punye (-_-)]


'sampah peninggalan aku dan rumateku selama 2 minggu'


'ini kain-baju baru jer angkat tadi setelah 2-3 hari dibiarkan jadi ikan kering kat ampaian'

2 jam selepas ituew!!!!~

TADA!!!~

'yeh!!yeh!!mak incik!!
saya dah basuh kain-baju dengan penuh rasa 'kaseh sayang' sekali'


'weh!!weh!!mana pegi semua sampah-sampah kat dalam nih??!
rumateku bertanya kepadaku..[s0alan jenis apakah itu??!]


'cang!!!kain-baju semua kemas terlipat-tergantung'
[ye..aku xbyk baju..malas nak angkut banyak-banyak]


YA ALLAH...KENAPA AKU RAJIN SANGAT HARI NI??!!~'

0 comments:

Post a Comment