Sunday, March 20, 2011

Contest Senyum Paling Ceria.

ekhem..ucuk muse nak try j0in contest la pulak...
nak j0in jugak??..nah...---> klik here

tadi duk sel0ngkar-selongkar + belek-belek k0leksi gambar aku..emm agak banyak jugak ye gambar aku dengan senyum paling ceria gitu..0leh kerana macam nak naik juling aku duk perhati + teng0k gambar-gambar aku tu...last-last pics di bawah ni yang aku pilih...~

TADA!!!!!!!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!

cang!!!!!~ ni dia..gambar ni masa kenduri kawin sepupu aku last year

kenapa saya gembira kat dalam gambar ni??
ntah ek..agaknye memang da habit aku k0t asal amik gambar je..mesti buat aksi gembira tak terkata
0rang tua-tua cakap...'manis senyumannye ni'

k0rang tak percaya??!!nah sila skr0l d0wn..k0rang tengok la sendiri ye














teng0k!!!aku tak tipu tau!!




nih teng0k lagi








hah!!!ni la namanya keceriaan terlampau yang bukan dibuat-buat 0ke





ni lagi










s0?!da percaya l0m..memang da jadi habit aku k0t senyum nak terlebih aksi cerianya..huu







'erk..yang ni senyuman disebalik face mask tu ye..bkn yang ada kat face mask tu..huhu'


amacam??!ada p0tensi x nak menang??!!
ngheee~~

saya nak tag
 Puan Seri Izdiyani
Sang Tadak Buragas
Cik Puan Nadiem


0 comments:

Post a Comment