Monday, March 7, 2011

'Kat dalam mimpi tu'

Kota Kinabalu - malam tadi aku mimpi mak..
kat dalam mimpi tu..emak pakai baju serba putih..
kat dalam mimpi tu..emak g buat umrah..
kat dalam mimpi tu..aku tak sempat nak salam peluk cium emak masa mak nak bertolak g buat umrah..

dipendekkan cerita..
kat dalam mimpi tu..emak dah takde..
kat dalam mimpi tu..aku menangis semahu-mahunya..
kat dalam mimpi tu..aku terlalu rindu nak peluk cium emak..
tapi emak dah takde..
aku sedih + menyesal + rindu giler kat mak
T_T

kat dalam mimpi tu...aku sangat berharap andai dapat diundurkan masa
masa emak masih ada di dunia ini..
aku berharap sangat..
dan
alhamdulillah..
kat dalam mimpi tu..aku tersedar..
rupanya..aku hanya bermimpi [kira mimpi dalam mimpi la]

kat dalam mimpi tu..aku dapat jumpa emak lagi..
kat dalam mimpi tu..aku dapat peluk cium emak lagi
kat dalam mimpi tu..aku rasa sangat bersyukur
sebab emak masih ada lagi bersama-sama aku
(^_^)

akhirnya..aku tersedar dari mimpi..
terus capai enp0n..dail n0 emak..
tuttut..tuttut~ [aik mana ringt0ne 'nurkasih' emak??]
tiada balasan di sana.

'em mesti emak kat luar nih..teng0k + siram p0kok bunga kesayangan dia'
'nanti jap ag aku tep0n mak ag'
aku cakap dalam hati..

tak sampai lima minit lepas tu..
enp0n aku berbunyi..
emak yang tep0n..

anak: eyl0..assalamualaikum mak
emak: waalaikummusalam..hah ada apa dik??
anak: mak g mana tadi??0rang tep0n kok tak angkat
emak: ala mak kat luar tadi..duk siram p0kok bunga
anak: 0uh..mak da sarapan lom??sarap ape??
emak: ala buat air je tadi..minum sikit
anak: abah mane??
emak: ntah abah k0..tido lagi agaknye
anak: em nanti kirim salam kat abah
emak: hah ye la
anak: oke la mak..bye assalamualaikum
emak: em ye la..waalaikummussalam..hati-hati kat sana dik..jaga diri baik-baik
anak: bah..klik~ [disc0nnecting]

hurm..ser0nok dapat dengar suara emak lagi..(^_^)

'hye pn Alimah!!!~ (^_^)'

0 comments:

Post a Comment