Wednesday, March 2, 2011

'kawan lama jangan lupa beb'

k0ta kinabalu - malam tadi tiba-tiba aku termimpi kawan baik aku time sek0lah menengah dulu..cik zaidah zait..kat dalam mimpi tu b0leh-boleh dia kahwin tak jemput aku..0uhh sangat sedih 0ke T_T

nak tahu kenapa aku b0leh termimpi dia??..
ni semua gara-gara aku tak dapat attend majlis perkahwinan kawan baik kite0rang Pn. Laila shuk0r
 on 23rd January yang lepas..time tu aku dah terbang p KK..
maybe silap aku jugak sebab tak inf0rm die0rang yang aku tak dapat attend majlis tu..
aku senyap macam tu je [ye, saya se0rang kawan yang sangat teruk..hukhuk]

hari tu cik zaidah zait kita ni ada bagi k0men kat dalam my pesbuk..
dia tanya kenapa tak attend majlis Pn Laila tu..
s0 aku p0n cakap la time tu aku dah terbang p KK..
sambung master kat sana..
dia p0n cakap la..kenapa tak inf0rm aku p sambung blaja kat sana..
pastu dia tambah lagi...
'kawan lama jangan lupa beb'
[awan mendung memang sangat suka berdamping denganku saat ini]

0hmaig0d!!masa baca k0men dia tu..rasa macam kena sentap je weh...
saya tak pernah lupakan kawan-kawan saya...
cuma kadang-kadang kita terlalu khusyuk dengan urusan kita sendiri
sehingga tiada kesempatan ini ber'hai-hai' dengan kawan-kawan kita..
sila maafkan diri ini ye..(-_-)

hakikatnya...bukan melupakan 
tetapi seringkali tiada kesempatan untuk bertanya khabar [alasan d0wh]
seringkali perasaan ingin bertanya khabar tu datang time waktu-waktu puncak
[*waktu puncak = time kebizian sedang melanda diri ini]
sudahnya..hati berbisik..'ah nantilah baru mesej c anu..c p0lan'
dan akhirnya..'sampai ke tua' niat untuk bermesej-mesej tu berlalu begitu saja
esh..esh..esh

to all my friends..
maafkan diri ini seandainya kalian terasa + kecik ati + jauh hati + merajuk dengan aku...
bukannya aku s0mbong + b0ngkak + berlagak..
taknak tegur + berhubung + bergaul mesra [bergaul mesra??!] dengan k0rang..
cuma kadang-kadang perasaan bersalah + andaian yang bertandang di ruang fikiran seringkali membantutkan hasrat untuk bersama-sama kalian...
ye la..masing-masing kan ada kehidupan masing-masing..
s0 takut dengan kehadiran ak nih sedikit sebanyak menggangu aktiviti harian k0rang [dia beralasan lagi d0wh]

ala pendek kata..aku tak pernah lupakan kawan-kawan aku 0ke..
semuanya tersemat abadi kat dalam hati ni [chewah!!]
h0pe k0rang semua jangan serik untuk berkawan dengan aku 0ke..
sebab k0rang takkan rugi kalau berkawan dengan aku nih [mintak puji weh]
sebab...
'KAWAN LAMA JANGAN LUPA BEB'

HYE KORANG!!!APA KHABAR??ADA BAIK??!! ^_^"

0 comments:

Post a Comment