Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA

Kota Kinabalu: ekhem!!~ first time nak j0in segmen abg ben nih..
nak j0in jugak??! sila kelik kat pics bawah ni yer..huehue

to d readers!! cekid0ut!!!~



LELAKI PILIHAN ANDA?
simple jer...nak yang..
ensem
 + 
tinggi 
speky
 + 
w0ng jowo 
+
 senegeri [s0nang nak balik kampung time raya nanti]
+
punya pendapatan tetap [materialistik d0wh]
+
pandai masak
+
rajin
banyak cakap
+
pandai buat lawak
 and 
yang paling penting!!
pandai seimbang kehidupan di dunia dan akhirat 
[s0lat 5 waktu terjaga]

p/s: kalau dapat dua tiga empat daripada ciri-ciri yang dinyatakan di atas p0n bole~

PERLUKAH LELAKI SEKSI? DEFINISI SEKSI SEORANG LELAKI BAGI ANDA?

lelaki seksi??perlu ke??macam pelik pulak..
akan tetapi.. 
lelaki yang RAJIN itu seksi
euww~

LELAKI PASTINYA SANGGUP BERKORBAN DEMI CINTA..
APAKAH ANDA RASA
LELAKI HANYA BERKORBAN SEBELUM MEMILIKI CINTA ANDA?
APA JADI SELEPAS DAH MILIKI CINTA ANDA?

ouh..pastinya semua 0rang akan berk0rban lakukan apa sahaja untuk memiliki chenta itu

dan

selepas memiliki chenta itu..
bergantung kepada sang lelaki itu sendiri
kalau dah betul-betul sayang + chenta kepada sang perempuan
'lautan api' p0n sanggup mereka renangi der..
tu baru betul-betul terk0rban tu..x0xo~

PASTINYA ANDA TIDAK SANGGUP BERMADU BUKAN?
KENAPA?

memang ler den tak sanggup bermadu weh..
rela den mintak cerai kat laki den dari bermadu-madu nih 
[mintak d jauhkan]
kenapa??!
sebab den taknak muka den + 'laki' den + madu2 den 
jadi fr0ntpage harian metr0 yang sensasi tu
tajuk muka depan
'MADU BERSEKONGKOL KIKIS HARTA SUAMI'
x0xo~

JIKA ANDA MENGETAHUI PASANGAN ANDA PUNYA TEMAN WANITA LAIN,
APAKAH YANG AKAN ANDA LAKUKAN?

'i hate u!!!'
'kita clash!!'
'aku benci k0 sampai mati'
' p mamp0s ko sana ngan p0mpuan gatal tu!!sengal!!b0ngok!!setan!!'

b0le??

LELAKI ATAU PEREMPUANKAH MUDAH BERLAKU CURANG?

dua-dua sama je..takde yang lebih dan takde yang kurang
pendek kata..
'BERBICARALAH DENGAN HATI'
panjang duduk diam-diam!!

SETIA..PADA PENDAPAT ANDA, SIAPAKAH YANG LEBIH SETIA PADA CINTA?
APAKAH BUKTINYA?

hurm..i think perempuan k0t yang lebih setia pada cintanya
tak payah nak bukti-bukti nih..i perempuan..s0 i tau la..oke!!
[padahal kering idea nak cari bukti..huehue]

APAKAH ANDA SEORANG YANG MUDAH CEMBURU?
s0-so..depend 0n situation..hehe~

SEKIAN DARI SAYA -cikucukchantek- MELAPORKAN DARI KOTA KINABALU..
KITA KEMBALI KE ANGKASAPURI..
SILAKAN~
[k0 hingat k0 wartawan penyiaran ke!!!dush2!!~] 

5 comments:

  1. salam,
    mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

    soal apisv2

    ReplyDelete
  2. hye.. salam santai
    dari blog AbG Ben ..
    kalu dpt bugis x mo eaa?
    http://heandsheloves.blogspot.com
    >NiSha<

    ReplyDelete
  3. salam..

    apisv2:mekasih sudi berkunjung ke my bl0g..:)

    nisha: 0rg bugis??hehehehe~

    ReplyDelete
  4. macam-macam jawapan ada...
    ser0nok baca...



    salam ziarah dari segmen s0al hati En Ben...

    ReplyDelete
  5. cinta itu subjektif kan :)

    http://aida4eva.blogspot.com

    ReplyDelete